Follow

onsdag den 30. august 2017

Indtagning af stangmasker

Så er det endelig tid igen!

Er du i tvivl om hvordan man laver en indtagning når du hækler med andre masker end fastmasker, 
så er der her hjælp at hente! 😊



I denne video viser jeg dig hvordan man laver en indtagning når du hækler med stangmasker. 
En indtagning med stangmasker er ikke det samme som at hækle to stangmasker sammen, men det vil jeg også snarest vise på en video hvordan det gøres. 😊😉
Jeg vil sige det er ikke blevet mere overskueligt siden sidste indlæg, tværtimod.
Skolen er simpelthen så meningsløs og jeg håber der kommer en evaluering en gang når vi er færdige, 

for jeg er godt nok træt af det.
Jeg går på VIA University i Horsens, og der er aldrig en dag hvor man ikke hader sit liv en lille smule. 

Hver eneste dag kommer jeg hjem fra skole suget for energi og glæde, blot fordi der er så lidt struktur, og bare fyldt med frustration over at spilde mere og mere tid. 😌
De spilder ens tid gentagende gange, og informationen er utrolig mangelfuld! 👎

Men den evaluering vil jeg glæde mig til at give!
Nu vil jeg blot håbe på min video kan bruges...


 og så ellers bare ønske en god Onsdag. 😊💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)