Follow

søndag den 10. september 2017

Bobler Bobler Bobler

Så er der bobler! 😊😊

Som lovet så er der nu en video klar i Hækleskolen med hvordan man hækler boblemasker.
En super sød maske som kan bruges til alt muligt, som giver et rigtig fint resultat! 
Det kan bruges i alt fra punge og tasker til sofapuder. 😉
Selv har jeg brugt bobler til at lave et penalhus. 

Man kan faktisk laver boblemasker på flere forskellige måder, men måden jeg laver dem på, er ved at hækle stangmasker sammen som ufærdige stangmasker. 
Men det går jeg nøje igennem i videoen. 😄

Hvad projekter angår, så leger jeg pt med søde masker. 
Jeg har også snart en ny opskrift på en makeup pung med hjertemasker klar. 
Det er til dato min mest fortrukne maske. Jeg er helt forundret over den, synes simpelthen den er så sød! 😍💓



Jeg mangler blot at få syet lynlås og foer i den og så kan jeg lave opskriften helt færdig.
Tror den bliver noget så yndig, jeg er i hvert fald selv spændt på det færdige resultat.


  

Det er ikke kun hjertemasker jeg leger med. Også en "blomstermaske".
Jeg ved ikke helt hvad den hedder, men det bliver i hvert fald en lille "puff" blomst.


Så den skulle der nok også gerne komme en fin lille opskrift ud af inden længe.
Ind til da, så må du nøjes med at øve dig på at lave boblemasker. 😉😊



Rigtig god aften. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)