Follow

søndag den 24. juni 2018

Ny opskrift på Uldrik!

Baby-shower i weekenden. 🍼🍼
Derfor har jeg ny opskrift klar! 



Det der babyshower er nu en meget spøjs ting. Sådan rigtig amerikansk tror jeg,
men det er egentlig meget hyggeligt.
😊

Jeg fik i hvert fald lov til at opleve det selv i weekenden.
En meget kær veninde skal nemlig snart være mor, 
og i den anledning blev hun overrasket med et babyshower. 👶

Vi har kendt hinanden i omkring 7 år efterhånden, 
og hun er en helt unik og meget betydningsfuld person for mig.
Så selvfølgelig skulle hun have noget hjemmekreeret 😘

Min velkendte baby uro var en del af gaven, men da barnets køn er uvist og moder meget godt kan lide farver, 
så måtte jeg jo hækle både med rød og blå. 💙💓



Den blev da også hel vellykke. Super fin og meget sød. 😍
Men jeg ville også gerne lave noget til hende, som jeg ikke har lavet til andre. 
Derfor lavede jeg en helt ny opskrift på en nusseklud, som jeg har navngivet Uldrik. 
Det er selvfølgelig et lille får! 🐑



Opskriften er også allerede at finde på bloggen. Den kan findes her.

Selve kluden er hæklet i mønsteret granny square, og er faktisk rimelig simpel at gå til.
Begge dele blev hæklet i bomuldsgarn fra Drops, som du kan finde her.


Det virkede som om, at moder blev meget meget målløs, meget glad og egentlig også lidt overrasket. 
Det er bestemt den fedeste reaktion at få.
At kunne glæde nogen med noget, som man har lagt mange timer og kræfter i. 😊

Men hvor er det dejligt at kunne komme igang med at hækle igen.
Og som lovet så kommer der snart video op med hvordan man hækler øret på Elefanten Elias. 
Så følg endelig med! 😗😗

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)