Follow

fredag den 29. juni 2018

Ny video!

Så sker der lidt igen! 👏😘
Ny video i Hækleskolen.

En af bloggens følgere ønskede, om det var muligt, at få lavet en video på hvordan man hækler øret til Elias.
Elias er en elefant, som jeg lavede sidste år.
Han er super fin, men han er en smule svær at hækle.
Så selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe ved at lave en lille video!
😊



Jeg forsøger at vise, hvordan du følger opskriften til øret på Elias.

Det skal dog siges jeg fandt fejl i min opskrift, da jeg gennemhæklede den. 🙈
Men nu er fejlene rettet, og videoen er klar. 

Det er første gang i meget lang tid, at jeg laver en video.
Desværre har jeg også mistet mine gamle filer til Hækleskolen, men det er lykkedes mig at komme videre alligevel.
Håber derfor I vil tage godt imod den nye del af introen.

Der har også bare været mange ting, som skulle nås, afsluttes og klares.
Men nu føler jeg mig faktisk lettere.
Der er lige blevet fjernet en del fra mine skuldre.
Studiet er overstået, jeg har færdiggjort min uddannelse og har nu faktisk fået bevis på det! 😍

Det gør mig både glad og enorm stolt. 

Jeg har lagt mange timer og kræfter i det, fordi jeg vidste for mig var det nødvendigt.
Idag har jeg været til dimension, og de timer og kræfter er faktisk også blevet set.
Under cermonien hvor der blev uddelt legater ud, der blev mit navn råbt op som den aller første.
😶😵

Jeg fik faktisk et legat fra skolen af, pga. mit engagement, min hovedopgave og mine databehandling.
Det har jeg aldrig fået før!
Det var lidt grænseoverskridende at skulle gå derop, men jeg er enormt stolt over det.

Nu kan jeg for alvor klappe mig selv på skuldrene, sige jeg gjorde det, og jeg gjorde det godt! 😚


Men her får du videoen, og hvis du leder efter opskriften på Elias, så finder du her.




Skulle du ellers have problemer med andre hækleteknikker,
så kan du finde alle mine andre "Hækleskolen" videoer her.
Så er der ikke andet at sige end rigtig god fornøjelse og god weekend! 💓

2 kommentarer:

  1. Godmorgen.
    Stort tillykke med alle de fine resultater og rigtig meget held & lykke fremover.
    !000 tak for din video med hækling af ørerne til Elias, det hjalp min gamle hjerne til at forstå.
    Mange hilsner
    Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte
      mange mange tak! Er også selv ret stolt af det, men må erkende at nu vil jeg egentlig bare godt ud og arbejde 😊
      Og bare så glad for at høre at du kunne bruge videoen. Du skal være mere end velkommen til at skrive igen hvis der er noget.
      Oppe i venstre hjørne finder du et lille mail olon. Du er velkommen til at sende mig et billede af din Elias når den er færdig ! Rigtig god dag ! :)

      Slet

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)