Follow

onsdag den 29. november 2017

Juleengel

Årets første julepynt! 🎅
Javist er det sent at have det første færdigt,
men sådan er det i år.

Jeg besluttede mig for at jeg på en eller anden måde måtte kunne lave min lyskugle i en juleudgave, 
og hvad bedre end at hækle en engel til at lysne de mørke dage op!? 👼



Det er lidt små sent at have årets første julepynt færdigt, men der er ikke så meget andet at sige, 
end at i år der er jeg godt nok presset på tid med det hele.
Vi er heldigvis så småt ved at være i mål med eksamener, så det ser jeg virkelig meget frem til! 😊😊

Det betyder også at der er så mange ting som jeg stadigvæk forsømmer, 
hvilket også tydeligt ses på antallet af opskrifter, som er kommet op de sidste par måneder.
Det er så ærgerligt, for jeg har så mange ideer, som jeg gerne vil have ført ud gennem hæklenålen,
men må nok bare snart høre på hvad min søde kæreste siger, når han siger at jeg ikke kan have tid til det hele. 👎



Men så er det bare så meget mere tilfredsstillende endelig at kunne dele en opskrift mere med jer! 💓
Hun er egentlig nem nok at lave, men der er mange maske-grupper og luftmaskebuer, 
så det kræver alligevel at man holder tungen lige i munden.
Jeg har brugt helt almindelig bomuldsgarn 8/4, som du kan finde her.

Jeg vil anbefale at man bruger led lyskæde med 10 lys i, ellers så bliver lyset for kraftigt!
Men må sige, jeg er helt tilfreds med det endelige resultat, hun ser nemlig også utrolig fin ud uden lys i!



Opskriften finder du her.
Jeg håber der er mange, som kan få glæde af denne opskrift.
Lad mig endelig se jeres færdige resultater, elsker når i sender mig billeder! 

Det var alt for nu, rigtig god onsdag aften! 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)