Follow

onsdag den 6. december 2017

Sleepy-eyes

December! ❄☃
En kærlig og dejlig jule tid!

Det giver da helt bestemt en anledning til 
Hækleskolen jule edition! 🎄


Jeg elsker simpelthen bare December. 
Det er godt nok mørkt og koldt, men det er så hyggelig en tid!
Det er pyntet op alle steder, smukke lys, søde nisser, synes bare det er en helt igennem dejlig tid.


Man formår at glemme virkeligheden en lille smule når det hele er så eventyrligt,
sådan havde jeg det i hvert fald den anden aften.
Jeg var ude og gå en tur og udsigten var så utrolig smuk, at selv en rar dame jeg ikke kendte, 
henvendte sig blot for at sige at det så helt eventyrligt ud.
Kunne selvfølgelig ikke andet end at give hende ret, for det er den bedste måde at beskrive udsigten på! 😍😊



Et billede kan desværre ikke altid vise alle detaljerne, og heller ikke her, 
men bare så smukt som det viser sig på billedet, så kan man kun forestille sig hvor utroligt det har været i virkeligheden!

December er også tiden hvor man skal have styr på de sidste julegaver,
derfor har jeg idag en video klar hvor jeg viser hvordan man laver de sødeste Sleepy eyes.
De er helt perfekte til små søde bamser, selv bruger jeg ofte denne teknik!
Videoen er klar til dig her, i bedste jule dekoration! 🎄🎄



Det er endelig også ved at være nemmere at overskue tiden, for selvom alt ikke kun er sød julemusik,
så har jeg endelig fået helt kontrol over praktik situationen, hvilket helt klart giver mere ro i hovedet. 😊😊

Ikke nok med det, så er vi også så småt klar til at gå op til den sidste eksamen, 
og derefter så kan jeg faktisk annoncere at jeg har juleferie! 
Nu siger jeg er det ikke kun er sød julemusik lige for tiden, for igår blev himmelen beriget med endnu en smuk stjerne. 
En meget kær mand, som var mig meget nær gik desværre bort efter en lang tid med sygdom, 
og derfor vil jeg blot mindes ham kort her. 
59 år er en alt for tidlig alder at gå bort, men det glæder mig meget,
at jeg er sikker på, at han var klar over hvor elsket han var.
Helt til det sidste! 

Jørn Hjort Johansen
Ære være dit minde
💓💓💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)