Follow

mandag den 23. juli 2018

Tabletcover opskrift

Ny opskrift! 😄
Tablet cover i Relief-flet

 

Jeg har fået lavet mig et lille beskyttende cover til vores tablet.
Det skulle gerne være lidt tykt, så det kunne beskytte, men stadig også godt være lidt dekorativt. 😍
Jeg synes selv, at jeg har formået at ramme det ganske flot! 😊
Tabletten er en størrelse 7", så det er ikke en af de længste. 
Derfor måler selve coveret også "kun" 18 cm i længden.
For at skabe tykkelsen, har jeg hæklet relief-flettet mønster. 
Dertil bliver der hæklet bagom og forom stangmasker, hvilket giver et utrolig flot resultat! 😉😊

Arbejdede lidt på at lave en pæn lukning, som samtidig skulle kunne beskytte.
Det bedste resultat jeg kom frem til, var at lukke med knapper. 
Det betød så også, at der gerne skulle være en tykkere kant.
Hertil har jeg hæklet "Backward single crochet", hvilket egentlig bare betyder at der er hæklet omvendt fastmaske.
👍
Alt sammen kan du finde i opskriften her.

Etuiet er hæklet i helt almindelig bomuldsgarn fra Hobbygarn.
Der er tusindvis af forskellige farvesammensætninger, men blå og hvid var lige den, 
som passede bedst til dette projekt.

Håber der er andre der kan bruge denne opskrift.
Rigtig god fornøjelse og pas på jer selv ude i sommervarmen!
💓🌞😎

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)