Follow

torsdag den 16. august 2018

Det er ikke nemt

Det er ikke nemt! 

Det er ganske enkelt ikke nemt, at holde blog kørende,
når alt det man hækler, er tys tys baby gaver. 😅
Men idag kunne jeg heldigvis glæde en god veninde med endnu en baby gave. 😍


Denne gang var det til en kommende lille pige.
En lille heldig pige der bare allerede inden hendes ankomst, er blevet så utrolig forkælet med skønne ting,

et dejligt værelse og ikke mindst et forældrepar som bare glæder sig til at møde deres datter! 💓💓

Det er slet ikke til at begribe hvor hurtigt tiden den går, men det er nu utrolig unikt at kunne følge den udvikling.
Og jeg glæder mig i sandhed også til at møde den lille prinsesse! 

Gaven, som bestod af en lille baby-kyse med matchende suttesnor og en nusseklud,
blev heldigvis taget rigtig god imod og det er jo bare altid så prisværdigt at se,
at noget man har lavet skaber glæde! 😊😊


Opskrifterne er selvfølgelig mine egne, og lige så snart de bliver skrevet rene, 
så vil de være at finde på bloggen, indtil da må I blot nøjes med billederne. 😘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)