Follow

mandag den 20. august 2018

Suttesnor opskrift

Så var der barnedåb! 👶👶
Nu var kønnet endelig kendt. 💙


Lille baby Marius blev i lørdags døbt, og denne gang kunne gaven faktisk være kønsbestemt!
Han var godt nok en sød lille fyr og det var absolut herligt at se hans forældre være så glade
og stolte og ikke mindst sige ja til hinanden også! 💞


Den hjemmehæklede del af gaven bestod af et par sko, en djævlehue og en suttesnor.
Skoene er hæklet med inspiration fra en engelsk opskrift, djævlehue finder du opskriften her

og suttesnoren er min egen opskrift. Denne gang hæklede jeg en lille hvid kant på for så matchede
den bedre sættet. 
Opskriften er blevet skrevet ren, den kan findes her.



Hele sættet er hæklet i det blødeste og lækreste Drops Baby Merino som du kan finde hos Hobbygarn.
Det virkede absolut som om, at mor og far blev meget glade for gaven! 😊😊
Nu må jeg nok også så småt indrømme, jeg havde længe syntes det kunne være sjovt at hækle lidt baby ting, 
men efter at 3 af mine veninder har skullet føde med kort mellemrum fra hinanden, 
så er jeg også ved at have fået lidt nok af baby hækling. 😂😄

Nu er jeg så småt begyndt at se frem til, alt det andet jeg skal hækle inden for den nærmeste fremtid.

Håber opskriften kan glæde mange!
Rigtig god hæklelyst.
💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)