Follow

torsdag den 30. august 2018

Baby-kyse opskrift

Baby-kyse opskrift klar!
- Nu er sommerens sidste babyshower
nemlig heldigvis klaret 😄



Man må endelig ikke tage fejl, jeg er super glad på mine veninders vegne at de skal have baby
og ikke mindst at de glæder sig til det.

Der kom bare så mange på samme tid, hvilket kan virke en anelse overvældende,
når man personligt er et andet sted i sit liv. 😊😊

Derudover så har jeg ikke hæklet andet end babyudstyr det sidste halve års tid,
så nu glæder jeg mig meget til at kunne hækle alt muligt andet den kommende tid! 😂

Den sidste babyshower gave blev til en Flodheste nusseklud (i drengeudgave) og babyuroen.
Hende der er gravid, er nemlig hende der fik ideen til den babyuro, som jeg har lavet. 
Hun har altid sagt, at hun gerne ville have den, når hun skulle være mor. 
Så selvfølgelig skulle det være hendes gave. 😘😘



Nussekluden har jeg hæklet som et "symbol" på hende og vores anden venindes graviditet.
De er sat med 11 dages mellemrum, er meget meget gode veninder og så skal de have hver deres køn. 💙💓
Derfor syntes jeg, at det var oplagt at lave to ens nusseklude i hvert køn.
De blev også meget meget glade alle sammen.
Jeg arbejder på at få opskriften klar på nussekludene, men opskrift på babyuroen finder du her.



Nussekluden, som pige, blev givet sammen med en suttesnor og en baby-kyse,
og idag har jeg faktisk fået opskriften på baby-kysen klar.
Den kan du finde her.
Den er så lille og fin og står utrolig godt sammen med den matchende suttesnor.
Den er hæklet i den lækreste baby merino fra Drops, du kan finde garnet her hos Hobbygarn.

Det giver kysen et dejligt blødt touch!
Jeg håber der er mange, som kan få gavn af denne opskrift.

Rigtig god fornøjelse. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)