Follow

mandag den 10. september 2018

Ny video!

Hækleskolen ny video!
Usynlig indtagning. 😱

SÅ ER DER NY VIDEO!



I dagens video viser jeg, hvordan man laver usynlige indtagninger. 😍
Disse indtagninger laver jeg hver gang, for jeg synes klart det bliver pænest sådan.

Det er meget simpelt at lave, og når man lige finder teknikken så vil man hurtigt opdage forskellen.


Jeg viser både den helt almindelige og den usynlige, så det er nemmere at se forskellen. 😉😊
Hvis du har nogle spørgsmål eller ønsker til en ny video, så er du velkommen til at skrive.

Mine øvrige videoer i Hækleskolen kan du finde her.


Den næste kommende video, der vil jeg forsøge at lære jer, hvordan man sømløs syningen,
og påsyer hæklede dele på hinanden, uden at syningerne kan ses.
Det er også en teknik, som man hurtigt lærer at elske! 😊

Min opskrift på nussekluden, som jeg gav i babyshower gave til en lille dreng og pige,

er også så småt ved at være klar.
Derudover så har jeg allerede flere små projekter, jeg arbejder på,

som senere vil komme på bloggen også. 💙💓

Med andre ord, der er rigeligt at se frem til!
Rigtig god hæklelyst. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)