Follow

torsdag den 23. marts 2017

Bloglovin


Jeg glæder mig simpelthen sådan til påske!
Sommer, sol og fri, det kan man da kun blive glad af at tænke på! 😄😄 



Vi får en hel uges påskeferie, så kan man altså godt nyde tanken om at være studerende igen.
Jeg krydser så inderlig meget fingre for at det bliver en lektiefri uge.
Ville simpelthen være helt fantastisk hvis man kunne få lidt tid til at lave nogle hækleprojekter. Sådan en tanke om en glas kold vand, et hyggetæppe, hækletøj og solskin i haven. Ved du nu hvad, det kan man da ikke blive træt af 😍

Jeg forsøger hele tiden at optimere min blog, og er kommet frem til den konklusion at hvad følgere angår så er det nok det mest ideelle, at fokusere på bloglovin'. 
Har så småt fået det op at køre og du kan følge, ved at trykke på nedenstående ikon.

Follow

Der er selvfølgelig stadig mulighed for pinterest, instagram mm. men det er på bloglovin at der kun er fokus på Vilstrupsunivers, hvorimod de andre også er min privatkonto.
Kan være jeg en dag opretter kontos kun til bloggen, men indtil da vil jeg blive bare blive glad for et "follow" der
😍

Det sidste nye der ellers er sket er mit, hvis jeg selv skal sige det, fantastiske usynlige farveskift 😋


Jeg har fået færdiggjort min billedguide på hvordan du skal gøre.
Den kan du se ved at trykke her.

Har fået meget respons, og det er bare super lækkert.
En af de meldinger jeg har fået er at jeg hækler på retsiden og om andre så havde gjort det forkert eller om jeg havde.
Må indrømme det kunne jeg ikke svare på så undersøgte det nærmere i dybden.
Og nej der er ikke noget direkte "rigtigt" eller "forkert". Det er ligesom at holde på en nål, man gør som man bedst synes. 
😚

Hvis man hækler på vrangsiden, så har man retsiden udad. Dette kan man med fordel gøre når man hækler rundt, for så slipper man for at vende arbejdet. Men jeg kan bedst lide at hækle på retsiden og så vende det arbejde. På den måde synes jeg at jeg får det bedste resultat med min hækleteknik og min hæklefasthed.
Det er ganske enkelt en af de ting hvor man skal prøve sig frem og se hvad passer bedst. 😚

Kan vise som eksempel på en ret og vrang side. Det her er ved et helt almindelig farveskift, derfor at rækken forskydes. Men man kan se at vrangsiden ser lidt mere ru ud, og i det her tilfælde kan man se garn fra farveskift. Hvor imod retsiden er mere fin. 💓

 

Håber det gjorde dig lidt klogere. 😊
Ellers vil jeg bare sige rigtig rigtig god dag, håber du kommer tilbage og følg endelig min blog på Bloglovin' det vil glæde mig meget 
😊
💓



1 kommentar:

  1. Hej Lene Du har fået lavet dig en rigtig flot blog ! Den vil jeg gerne følge med i :) Jeg er lige begyndt at hækle så jeg kan ikke lave så meget endnu men hvad ville jeg lave hvis jeg vandt det lækre garn...jeg tænker mig til at jeg ville lave mig en nissehue ud af det røde og en nusseklud ud af det andet men jeg ved ikke lige til hvem :) men rigtig god fornøjelse med din blog den er som sagt rigtig lækker ! :)

    SvarSlet

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)