Follow

fredag den 14. april 2017

lille påskepip

Den sødeste lille påskekylling! 😍😍

Jeg bliver ganske enkelt bare ikke træt af de her dejlige påske kreationer.
Det sidste skud på stammen er ham her.



Store bedårende øjne, lange slaskede ben og kæmpe fødder.  Amen han er jo indbegrebet af teenage kylling 😁

Han er dog pt desværre navneløs, hvad skal han hedde?
Har du et forslag så smid en kommentar!


Jeg har arbejdet på ham over de sidste 14 dage og idag hoppede han endelig af nålen.
Jeg er også igang med andre påskekreationer, 
som forhåbentlig bliver en del af en serie forvoksede teenage påskedyr. 😂



Opskriften kommer også først op senere.
Den skal lige skrives ren, og så vil jeg også gerne have et navn til denne lille frækkert!
Han er over det hele, og han kan sidde lige hvor han vil. 



Han kan vitterlig sidde hvor som helst, med sine lange slaskede ben og 

kæmpe store fødder, så går han da rent igennem!


Udover Mr. NonameChicken, så fik jeg en super dejlig besked i onsdags. 
Præmien fra give-away jeg lavede i samarbejde med Hobbygarn, var vel modtaget og
modtager var meget glad! 💓

Det er virkelig rart med sådan en feedback, og meget betryggende at vide den kom vel frem.
Så nu glæder jeg mig bare til den næste skal afholdes! 


Så har jeg ikke meget mere at sige end
rigtig god weekend og rigtig god påske! 🌸🌸


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)