Follow

fredag den 7. april 2017

Vinderen er ...

Tillykke!!
Vinderen er fundet.


Det er mig en glæde at kunne præsentere vinderen af Give-away i anledning af 50.000 besøgende! 👏
Vinderen er trukket tilfældigt gennem taludtrækning og kan få glæde af
denne skønne præmie
 sponsoreret af HobbyGarn.


4 nøgler Love You 7 – 8/4 bomuldsgarn 
I circus pro hæklenål str. 3 
2 raslebokse 
2 “piverter”
1 pakke maskemarkører 
1 made by label

Det har virkelig glædet mig meget, at der har været sådan en dejlige opbakning og deltagelse i denne give-away. 
Det sætter selvfølgelig sine begrænsninger, når der er nogle krav, herunder brug af Bloglovin' 
men skønt med alle jer nye følgere, velkommen til!
Håber i kan bruge mine guides og opskrifter flittigt! 💓

Kan se i jeres kommentarer, her og på Bloglovin', at i alle har nogle fantastisk-skønne fremtidige projekter! 😍

Desværre er der kun én der kan vinde denne give-away, så i andre må krydse fingre,
næste gange jeg stabler en på benene. 😙

Har trukket et tilfældigt tal mellem 1 og 85. 
Og den heldige vinder er ...

Trine Thellefsen Bjerg Hansen! 
STORT TILLYKKE! 



Du kan skrive til mig ved at trykke her 
for får brug for din adresse. 😄


Håber præmien falder i god jord.
Lad mig endelig se hvad du eller din veninde får ud af præmien! 💓💓
Det er jo tilladt at dele 😄

Så er der ikke meget andet at sige end 
rigtig god weekend! 😚

1 kommentar:

  1. Wee Tak 😍😍 glæder mig til at overraske veninden ❤

    SvarSlet

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)