Follow

søndag den 2. april 2017

Påskehare Bibi

Det er snart påske!! 🌷🌷

Og i den forbindelse har jeg kreeret en lille påskehare!
Man kunne selvfølgelig have fundet en opskrift på nettet, men jeg synes nu engang bare det er sjovere at lave opskrifterne selv. 😄😄



Denne lille påskehare måler ca. 10 cm høj og så synes jeg egentlig selv den er lidt cute! 😍
Den har en lille puffet hale. Øre der kan formes. Hjerteformede fødder.
Det er med andre ord, en rigtig kærlig lille påskehare! 💓


Opskriften har jeg skrevet ned, så det er bare lige at gå til!
Du kan finde opskriften her



Jeg kan ikke helt finde på hvad det næste skal være, overvejer lidt om der skal laves noget mere påskepynt. Har en masse skønne påskefarver liggende fra HobbyGarn.

Jeg har nydt at læse alle de skønne kommentarer der har været på min give-away og glæder mig allerede som et lille barn, til at trække en vinder. 👏👏

Sidder og overvejer om det bare skal være en udtrækning ved tilfældigt tal, eller om man skulle finde på en kreativ metode. Nogle ideer? 😀
Du kan stadig nå at deltage, kig indlægget "Give-away". 
Vinderen udtrækkes på fredag! 💓💓



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)