Follow

mandag den 24. april 2017

Bini the Bunny

Solskinsdag og et styks færdig
Bini the Bunny! 
🐰🌞

Nu blev påskeharen med slaskeben endelig færdig!


Det er lidt for sent i forhold til påske, men så kan man kun håbe på Bini the Bunny 
og Ryller kommer til at pryde næste års påskehjem! 😍

Bini har samme teenage-gen som Ryller har med de store fødder og lange ben.
Selvom at påske er overstået, så kan jeg ikke lade være med at have dem stående.
Men når det så er sagt, så det nok bare et spørgsmål om tid før min kære kæreste
finder den, og pakker dem væk
😂


Opskriften kan du finde her.
Alt garnet jeg har brugt er safran og Love you 7, som jeg er så heldig at få sponsoreret
af HobbyGarn.


Og lige netop idag er jeg ekstra glad for at have færdiggjort Bini, fordi HobbyGarn
har netop fået det flotteste farveskiftende garn hjem fra Mayflower.
Og det skal jeg da prøve!
Så det får jeg snart hjem og det er så smukt, du kan se det her.




Jeg har simpelthen bare haft en dejlig påske trods det ikke var sommeren man kunne mærke mest!
Bini the Bunny er faktisk opkaldt efter dette års påske! 😂


For lang tid siden sad jeg og min kæreste ude ved hans forældre og bare snakkede.
De er 3 brødre, og da de to ældste var små var de altid på påskejagt i haven.
Så var der chokoladeæg i lange baner, gemt over det hele i haven.
Selv har jeg aldrig været på påskejagt, hvilket jeg fortalte.
Forsøgte også ihærdigt at få min søde svigermor til at forstå, at den tradition
skulle hun bibeholde, men den gik ikke. 😂

Dog søndag 1. påskedag, fik jeg mig en overraskelse af de helt gode, når man er en sukkergris som jeg.
Min kære kæreste havde gemt chokoladeæg, chokoladeharer, og alt muligt lækkert
chokolade i hele vores have og jeg skulle på jagt! 😍😍

For en gang skyld gjorde det mig intet, at han er elendig til at vurdere mængder
og har ideen "man må ikke gå ned på udstyr".
For jeg fik chokolade i lange baner!
😄


En af disse to påskeharer kaldte han Bini the bunny så selvfølgelig skulle min lille 
slaskebens påskehare da hedde det! 💓

Nogen ting bliver man bare ALDRIG for gammel til, og hvis det indebærer chokolade
så KAN man IKKE blive for gammel til det!
😍
Rigtig god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)