Follow

tirsdag den 23. maj 2017

At præsentere ..

Snart i mål! 
Det er yderst tiltrængt.. 👏

Jeg håber virkelig at alle andre derude, bare nyder det fantastiske solskinsvejr 

vi endelig er blevet beriget med!
Nyder deres hæklegrej og mange projekter.
Nyder sommeren!
🌞


Den anden morgen kl. meget meget tidligt! 

Selv står det lidt anderledes til her. 
Nyder da det gode vejr, vi bor lige til vandet så det med at benytte sig af det, det bare ikke det samme med en deadline hængende over sig. 😶
Jeg har simpelthen hverken tid eller overskud til hæklingen, på grund af den her utrolige
trælse opgave. Den er ganske enkelt mere omfattende end hvad jeg først havde tiltænkt.

Skriver om Carlsberg, et fiktivt senarie omkring en ny øl. 
Det er egentlig en fin nok opgave, bare meget meget omfattende, med meget få anslag til rådighed. 👎

En ting er, at have opgaven hængende over hovedet i så lang tid, den skal afleveres 31. maj.
En anden ting er den dårlige samvittighed som jeg bare konstant er underlagt, fordi
man er lidt fraværende mentalt, selvom man er til stede. 🙈

Alle de ting som man rigtig gerne selv vil, såsom at hækle og opdatere bloggen, bliver bare
sjældent til noget. Det giver mig dårlig samvittighed!
Så dårlig, at jeg midt i produktionen af et Storyboard, bare blev nødt til at skrive et indlæg. 😍😄

Er dog kommet igang med min lille elefant som er blevet bestilt til næste måned. 
Det heldigt der er så lang tid, ellers havde jeg skulle bruge en allerede eksisterende opskrift

og det er bare lidt federe med min egen opskrift! 😏 

Indlægget er ikke kun en klagesang, der er faktisk et formål med det 😄
Det er en stor glæde at præsentere ...



Her hen over sommeren laver jeg i samarbejde med Hobbygarn en video-hækleskole. 
Det bliver helt fra scratch, med magisk ring og så videre op i niveau.
Lavede tidligere på året en "lær at hækle" guide med billeder, og nu får i det hele i videoversion.  👏💓
Så derfor hvis du har et ønske om noget specifikt, så skriv endelig på mail her

Ellers er der ikke andet at sige end følg med, glæder mig meget til at starte op!
Og så må du have en rigtig dejlig tirsdag. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)