Follow

fredag den 5. maj 2017

Ragdoll Raggi Cat

Raggi Cat
Ragdoll til de mindste!
😍🐱

Så blev mit sidste projekt færdig og det altid rart når det ligger lige op til weekend! 
Man får sådan en dejlig følelse af tilfredshed! 😍💓



Raggi Cat er lavet, bare fordi faktisk.
Havde sådan en lyst til det, og så fordi jeg på dags basis plager om at få en kat herhjemme.
Nu har jeg i hvert fald en midlertidig.
😄


Raggi er lige til at gå til.
Det er min egen opskrift, så som sagt så mange gange før, dem må du hjertens gerne benytte.
Dog på offentlige medier, blog mm. så link i stedet for at kopiere af.
Den er nem og simpel at lave og opskriften er allerede klar her på bloggen.
😘

Du kan finde opskriften her.

Du skal bruge nål 3.5 og nål 2.5 og ellers bomuldsgarn 8/4.
Jeg har brugt safran fra HobbyGarn.

Det er meget nemt og blødt at arbejde med.


Håber i kan bruge opskriften! 😍
Rigtig god weekend alle sammen. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)