Follow

tirsdag den 31. januar 2017

Jeg er her stadig

Der sker simpelthen så meget lige for tiden!
Har en masse små projekter hængende, som jeg forsøger at få færdigt.
Lige pt. arbejder jeg på at få min hue færdig inden skiferie samt lidt småprojekter for venner og veninder.
😃💓

Jeg er generelt ikke god til at have for mange projekter igang, så prøver at holde mig til de to vigtigste tidsmæssigt.




Samtidig er jeg gået igang med at opgrader bloggen designmæssigt og indholdsmæssigt, så der sker hele tiden noget !
Det er lidt svært at følge med, men jeg forsøger.
Hvis man dog bare kunne rive nogle dage ud af kalenderen og så kun bruge dem på hækling og html koder, så kunne det være der kom lidt styr på tingene igen 😄
Synes altid der lige er noget der skal laves, som man i bund og grund godt kan se er vigtigst, det bare ikke nødvendigvis sjovest. Det er derfor jeg lige valgte at skrive et blogindlæg, i må endelig ikke tro jeg bare er gået helt i stå og mistet interessen for at holde jer opdateret med opskrifter, tvært imod! 

Min fremtidige plan er at få skrevet mine egne opskrifter ind på PDF som mange har efterspurgt. Så vil jeg lave en side til opskrifterne så de er lidt nemmere at finde i fremtiden, fremfor kun at have dem på de blogindlæg.

Er også blevet spurgt om jeg ville lave en learning-guide, da jeg selv er selv-lært i hækling.
Når jeg kommer så langt, så vil jeg i samme forbindelse  lave en lille oversigt over maskerne. Har oversættelserne her men vil også gerne vise jer hvordan de laves, og hvordan de ser ud.
😍


Jeg har forventning til at det nok skal blive godt, men Rom blev ikke bygget på en dag. Det prøver jeg hele tiden at huske mig selv på!
Hvis i har nogle ønsker eller råd til mig, så skriv endelig en kommentar eller send mig en mail. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)