Follow

tirsdag den 3. januar 2017

Pakkekalender 2016

Første blogindlæg, hvorfor så ikke starte med slutningen af sidste år? 🎅🎄

Julen 2016 - Pakkekalender
😍


Hvert år laver jeg en pakkekalender til mine forældre. Tror det har lige så meget glæde for dem som det har for mig!
Denne gang kunne jeg bare lave nogle af tingene selv, og det gjorde oplevelsen så meget bedre må jeg sige 😃

Har ligget rigtig meget tid og arbejde i det, for det er både min mor og min far der får.
Nogle af tingene har jeg hæklet i frihånd, her toiletpapirscover, glasbrikkerne, servietringe og nøglering. Resten har jeg fundet opskrifter på.





Synes det utrolig sjovt at hækle i frihånd, fordi man bliver udfordret på en helt ny måde. 

Min mor var så heldig af få hjemmehæklede 'vatrondeller', lysestager, julekugler, snefnug, juetræer, servietringe, nålepude, glasbrikker med rudolf og nøglering.

Min far var væsentlig svære at finde på gaver til. Det blev til toiletpapirscover, julepingvin med kager, julekugle, juletræ, snefnug, julestjerner, glasbrikker med snemand, en nissehue til hans KB abe, en rudolf bamse til hans bord.


Alle tingene faldt i meget god jord, så det var en herlig pakkekalender. I år begynder jeg bare i noget bedre tid, men i år der kan jeg faktisk også hækle ordentligt! 

Opskrifter på toiletpapirscover, glasbrikkerne og servietringe kommer senere. Ønskes andre så kommenter! 💓💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)