Follow

lørdag den 17. juni 2017

Bunny Slippers

Nothing says "Get well" ...
like a pair of lovely bunny slippers! 🐰🐰


For et par dage siden blev jeg færdig med disse kære små bunny slippers.
De er lavet til min kære veninde, som jeg syntes fortjente en lille kærlig hilsen på en dag hvor hun nok var lidt træt og brugt. 😊
Hun skulle opereres og kom hjem til disse små futter, en lille gave lavet med ren kærlighed!


Hun fryser faktisk altid hendes fødder, så det var jo den perfekte gave syntes jeg.
Og jeg vidste hun med stor sandsynlighed ikke havde et par kaninfutter! 🐇
Hun blev heldigvis meget glad for dem, og de passede hende, hvilket virkelig glædede mig!


De måler ca. 24 cm og passer en størrelse 37-40. 
Jeg brugte omkring 3 dages tid på at lave dem. De var lidt svære at lave, for havde et billede i hovedet
af hvordan de skulle være. Og når man laver noget til nogen man holder af, så vil man jo altid gerne
have at det bliver perfekt! 💓

Jeg ved hendes mor følger min blog, hvilket jeg synes er kanon fedt, men hvis du læser det her indlæg, så skal du bare vide, at din datter er også guld værd! 😙

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)