Follow

mandag den 26. juni 2017

DIY Møtrik-motorcykel

Så har jeg igen forsøgt at være lidt 
kreativ udover det sædvanlige! 👏😄

Selv synes jeg virkelig den er sej!

Gaven er lavet til min bror. 
Det er et lille projekt lavet sammen med min kæreste. Vi brugte alligevel en del timer på den.
Min bror ønskede sig tilskud til motorcykel og hvad bedre end, at give en penge gave og 
selvfølgelig en motorcykel-model. Selv syntes vi i hvert fald vi var gode! 😊


Gaven blev givet hvor motorcyklen stod på, hvad der skulle ligne, et pengegulv.
Det er en af de der fantastiske DIY projekter, som jeg elsker at bruge tid på!
Og så var det bare en bonus at den er lavet ud af skruer, møtrikker og lignende,
for så blev min kæreste alligevel en smule interesseret! 😍💓

Motorcyklen er lavet af, hvad man kan kalde, metalrester. 
I alt er der brugt
15 møtrikker
6 skruer
1 stykke 4 cm af en skrue, kun gevind. Alt med gevind kan bruges.
2 kuglelejer
Hegnstråd
- Styr, 2 styk lige lange til bag + forhjul, 2 lige lange lidt kortere til forhjul, 2 små lige lange til håndtag og 1 til støttefod
Sodavands dåse
1 tom neglelakbeholder til tanken

Det egentlig bare at være kreativ og finde noget der passer ind. 
Vi er så heldige at vi havde rig mulighed for at få fat i møtrikker, skruer og hegnstråd.
Vi havde desværre ikke nogle brugte defekte kuglelejer liggende, så disse købte vi.
Det hele er samlet med en sekundlim. Denne skal virkelig være hurtigtørrende! 😊


Vi havde egentlig købt ind til at vi kunne male den helt sølv farvet, men når det kom til stykket,
så syntes vi bare det var ærgerligt. Der var noget fedt ved at man kunne se hvad den var lavet af.
Og hvis modtager så ikke kunne lide den, jamen så var der mulighed for at male den.



Neglelakken kan man selvfølgelig vælge andre farver, nu havde vi planer om at male den, 
så det betød ikke noget. Set i bakspejlet havde man nok valgt en anden farve, men nu er 
pink en af mine ynglings farver, så ved man da i hvert fald hvor gaven er kommet fra! 😅

Selve teksten på tanken er lavet ud af et udprint, noget pakketape og vand. 
Det er endnu en DIY i det her projekt. 😍

Angående hækleskolen, så kommer der en ny video op imorgen.
Glæder mig som altid, rigtig meget til dette! 
Vil du have en besked hver gang der kommer ny video, eller nyt oplæg, så kan du følge bloggen på bloglovin. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)