Follow

torsdag den 15. juni 2017

Endnu en!

Så er der simpelthen endnu 
en klar! 😀👏

Som sagt så er det helt basic, så her får i Hækleskolen med luftmaske og fastmaske.
Må indrømme det virkelig glædede mig meget at den første video bragte så meget positiv respons. 😍
Det har for alvor givet mig blod på tanden, for kan se det er virkelig her at hjælp til at hækle kan gives!


I må dog bære over med at jeg har en rigtig dårlig vane! 
Som mange andre med min diagnose, så piller jeg i mine fingre. 👎
så derfor er de desværre ikke så feminine som man kunne ønske sig, men jeg forsøger at lade være!

Men ellers er der ikke så meget andet at sige end, rigtig god hæklelyst!
Videoen er også at finde under siden Hækleskole 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)