Follow

tirsdag den 27. juni 2017

Ret og vrang

Så har jeg en video mere klar.
Idag med tips og tricks. 😊



Flere gange har jeg set folk spørge om hvad der er ret og vrang når man hækler.
Selv er det først indenfor det sidste halve års tid at jeg er blevet bekendt med at man kan hækle på en ret eller vrangside. 
Jeg er jo selvlært hækler, så jeg har tidligere bare hæklet uden helt at vide at der var to måder. 😏

Dog har jeg været klar over at der var vrang og ret side, og har altid vendt mit arbejde for at få ret siden ud.
Det har tidligere også givet mig det pæneste resultat, men med lidt øvelse har jeg ændret den vane så det giver ligeså pænt et resultat ved at hækle på retsiden.
Dette har jeg gjort da det viste sig at mange havde problemer med at "forstå" hvad jeg gjorde,
hvis jeg hæklede på vrangsiden. Så al den øvelse er udelukkende til fordel for alle mine følgere! 😄😄


Af projekter så er jeg lige blevet færdig med min Elsa dukke.
Hun er blevet meget smuk synes jeg.
😍




Opskriften har jeg skrevet ned, og vil hjertens gerne dele den med alle, men der er nogle regler som skal følges.
Derfor har jeg ansøgt Disney om at få tilladelse til at dele den opskrift. Det kan tage op til 8 uger før den bliver behandlet, så det må vente. 😯
Hvis du slet ikke kan vente og bare gerne vil være klar, så kan du bestille farverne her hos Hobbygarn
(Det er farverne Lys blålilla, Jeansblå, Hvid, Natur og hudfarven er Beige, dog andet mærke men også fra hobbygarn og fås her.) 
Så kan det være der er nogle der til den tid skal hækle den som en julegave til en lille Elsa prinsesse. I hvert fald ligeså snart jeg får (hvis jeg får) tilladelsen, så bliver opskriften lagt ind! 😍😄

Men her har du i hvert fald min nyeste video. Det er video nr. 4, og de 3 andre kan du finde på siden Hækleskole.



Rigtig god fornøjelse.
Nye videoer kommer snarest! 😘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)