Follow

tirsdag den 20. juni 2017

Magisk ring

Så er der simpelthen nyt i
Hækleskolen! 👏💓


Jeg ser stadig gang på gang hæklere der mildest talt ytre sin vrede over en enkelt specifik
teknik i hæklingen. Den vrede har jeg tidligere forsøgt at komme til livs med billede guides, 
og nu er den så her i Hækleskolen. Nu håber jeg det er muligt for alle 'ulykkelige' hækler at lære denne teknik. 😄 
Det er selvfølgelig den Magiske ring jeg snakker om!

Det er video nr. 3, og jeg føler mig langt mere sikker på hele det her projekt. 
Alt jeres pæne feedback giver virkelig meget mere lyst til at fortsætte.

Hvis du har brug for en billedeguide så kan du se den her.
Får så meget positiv feedback både fra jer, men også fra HobbyGarn som jeg samarbejder med,
så vi forsøger hele tiden at finde på nye ting, som vil lette processen for nybegyndere.

Men nok snak, her får i den sidst nye video! 😍



Så håber jeg virkelig det kan give alle blod på tanden for at forsøge at mestre denne ellers så hadet teknik! 😄😄
Nu vil jeg ud og nyde resten af det gode vejr vi er så heldige at have for tiden, og så rigtig god fornøjelse! 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)