Follow

mandag den 3. juli 2017

Ud og indtagning

Har du styr på din ud og indtagning?! 
Ny video. 

Så er der endnu en video klar, denne gang viser jeg hvordan man laver udtagning og indtagning.
Senere vil der komme en "tips og tricks" video hvor jeg viser hvordan man laver en usynlig
indtagning. 👏
Får stadig utrolig meget feedback på mine videoer, så det er alletiders.
Vil stadig gerne have alt den feedback og ønsker omkring hvilke videoer der skal laves. 😍

Jeg har heldigvis officielt ferie nu. Eksamen og karaktergivningen er overstået. 
2. semester er nu afsluttet med et 10 tal, så det er helt kanon!
Nu er der for alvor en masse tid til at hækle og komme med videoer.

Men nok om det, her får i videoen udtagning og indtagning.
Rigtig god arbejdslyst.
Beklager min stemme på videoen, er desværre lidt små syg lige fortiden, men havde simpelthen bare sådan en lyst og trang til at få en video skudt af sted. 😊😊


HobbyGarn.dk har lavet i forbindelse med Hækleskolen, et startkit i 3 størrelser.
Så hvis du har fået mod på at komme igang med at hækle, samt følge videoerne, så kan du købe dig et startkit her. 
I den forbindelse, samt i forbindelse med at bloggen snart rundet det store besøgsantal på  100.000, vil der snarest komme en konkurrence på benene, så derfor kan jeg kun anbefale dig  fortsat at følge med ! 💓💓


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)