Follow

søndag den 30. juli 2017

En vinder skal findes!

100.000 besøgende
En vinder skal findes! 🏆


Der har været rigtig meget dejlig respons på konkurrencen i forbindelse med rundingen af 100.000 besøgende. 
Det glæder mig meget at der er så mange der følger med. 
Nu er vinderen fundet!


Jeg har nydt et par dejlige dage i det nordlige jylland siden Onsdag aften.
Der er nu ikke noget som at komme lidt væk hjemmefra, ud og opleve lidt og nyde hinanden. 😊


Det var i hvert fald hvad jeg lige havde behov for, efter at have gået hjemme med eksamensopgave samt sommerferie i alt siden starten af Maj måned!

Vi var både ude på grenen i Skagen, gåture på havnen, en tur i Ålborgtårnet. Nød afslapning og en enkelt badetur blev det faktisk også til og jeg er ikke meget for havvand må jeg nok indrømme. Er også ret sikker på at hverken Far C, Mor A eller Bror J synes at jeg lagde specielt meget skjul på det. Er lidt en pivskid hvad koldt havvand angår. 😇

Den danske sommer gør det nu bare lidt mere anderledes og spændende at nyde sådan en ferie. 

Vores tur til grenen var i hvert fald med regn og vind i håret! 💦
Det regnede noget så voldsomt, men det var alligevel en kanon tur derud synes jeg. 😍




Her kan man virkelig se hvordan vejret prøver os af. Jeg står med min kærestes lillebror som er godt 10 år yngre end jeg, og han er for længst vokset mig over hovedet! 😲

I folkeskolen blev jeg drillet og kaldt Lille Lene, den har han opgraderet og kalder mig nu Lillesøster Lene ...
10 års forskel .. Hvad kalder man sådan en dreng? .. Møgunge ! 😅😉

Men det var nu virkelig dejligt at komme lidt hjemmefra!
Jeg havde mit garn med mig, og så valgte jeg bare at koble lidt af.
Det har givet mig mere energi til at komme igang med alt det jeg nu lige synes jeg skal have filmet og ordnet inden jeg starter op i skole igen!
😘

Og det aller første er jo selvfølgelig at få udtrukket en vinder at det dejlige 
Hækleskolen standard  hæklekit! 
En tilfældig udtrækning og den heldige vinder blev ..


Hvis du ikke er den heldige vinder så kan ud købe dit eget hæklekit her.

Så håber jeg virkelig gaven skaber glæde, og glæder mig meget til at se hvilke gode ting der bliver skabt med tiden! 😍😍

Når man virkelig bliver træt af det danske vejr, så skal man bare huske på, og nyde, at man kan sidde inde og hækle helt uden dårlig samvittighed! 👍

Rigtig god regn og stormfuld søndag! 😗

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)