Follow

mandag den 31. juli 2017

Ribmønster

Hækleskolen.
Ja det betyder ny video! 😄

Denne gang bliver det en Tips og Tricks, og jeg vil vise hvordan man hækler "rib".
For at være helt ærlig så er jeg meget i tvivl om hvorvidt jeg udtaler det korrekt i videoen. 
Hvis ikke så siger vi bare det er fordi jeg er jyde! 😉😅

Denne video kommer på sidste dagen i Juli måned.
Allerede August i morgen, det er simpelthen utrolig så hurtig tiden går! 




Er så småt ved at være færdig med mine store projekter det har hængt lidt ved siden af,
og er nu der igen hvor jeg begynder at spekulere på næste projekt.. 
Så endnu engang må jeg erkende at jeg på forhånd er gået i tænkeboks. 😅
Så det bare dejligt at lave videoer ved siden af, så der i hvert fald hele tiden et projekt at arbejde på! 😍💓

Men enough said, her får i videoen.



Og så ellers bare rigtig god fornøjelse. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)