Follow

onsdag den 19. juli 2017

Stangmasker

Ny Video
Sådan laver du Stangmasker. 👏



Så er der endnu engang en lille video klar i Hækleskolen. 
Idag viser jeg hvordan man laver stangmasker! 😄

Stangmasker bruges ofte når man hækler. Masken bruges i rigtig mange forskellige mønstre,
og giver bare et rigtig flot resultat i det endelige arbejde.

Masken er faktisk ikke så svær at lave. Det er "blot" en videre udvikling på halvstangmasken. 😘
Jeg har også en udførlig billedguide her hvor du kan se hvordan man laver stangmasker.

Ellers så synes jeg virkelig du skulle tage et kig på videoen. 😉😊


Inden jeg slutter af vil jeg lige kaste en reminder på konkurrencen der kører den næste uges tid. 
Her gives der et standard hæklekit fra HobbyGarn, til en heldig vinder. 🏆
Skynd dig at deltage, du kan komme hurtigt til konkurrencen ved at trykke her!

Ellers er der ikke meget andet at sige end rigtig god hæklelyst, nu vil jeg nyde det dejlige sommervejr vi er så heldige at have idag! 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)