Follow

tirsdag den 11. juli 2017

Halvstangmasker


Som lovet er der ny video klar! 😎

Jeg er heldigvis så småt ved at være ovenpå igen, nu kan jeg i hvert fald snakke igen 
helt uden at det gør ondt. 😄
Og det er i hvert fald et rigtig vigtig skridt for mig, for det er altså bare kedeligt at sidde 
og ikke rigtig kunne sige så meget.

Jeg nyder en god snak, det må jeg jo nok bare erkende! 😇😉

I dagens Hækleskolevideo viser jeg hvordan man laver halvstangmasker.
Vil du gerne have en billedeguide så kan du finde det her.

Jeg vil stadig rigtig gerne høre hvis der er nogle tips/tricks eller andet du kunne tænke dig at se. 

Jeg har allerede nogle ønsker som er så småt ved at blive filmet.
Så hold dig ikke tilbage, sig endelig til. 😘



Alle tidligere videoer kan du finde under Hækleskole, og her vil fremtidige og denne video også være at finde.
Rigtig god hæklelyst! 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)